OH ART

Dostawa i płatność

Zrób zakupy w naszym sklepie od 100zł i ciesz się darmową dostawą :)

Jesteśmy wdzięczni za dokonanie zakupy w naszym sklepie. Na stronie oh-art.pl znajdziesz informację na temat sposobów dostawy, jej kosztów oraz szacunkowego czasu oczekiwania na przesyłkę. W razie jakichkolwiek wątpliwości, prosimy o kontakt mailowy lub telefoniczny.

Opłać przesyłkę do godziny 12:00 a będziesz się mógł jej spodziewać już następnego dnia!

Zapewniamy 14 dni na darmową wymianę produktu a także darmowy zwrot.

Wysyłka krajowa

PRZEDPŁATAPŁATNOŚĆ ZA POBRANIEM
Payu, Przelewy24, Paynow, BLIK, PayPal, karty płatnicze, przelew tradycyjny
PaczkomatyPaczkomaty
Odbiór w paczkomatach w 1-2 dni od nadaniaOdbiór w paczkomatach w 1-2 dni od nadania
9,99 PLN9,99 PLN
Kurier InpostKurier Inpost
Dostawa w 1–2 dni od nadaniaDostawa w 1–2 dni od nadania
12,99 PLN15,99 PLN
Kurier DPDOdbiór osobisty
Dostawa w 1-3 dni od nadanianatychmiast
12,99 PLNza darmo
PRZEDPŁATAPŁATNOŚĆ ZA POBRANIEM
Payu, Przelewy24, Paynow, BLIK, PayPal, karty płatnicze, przelew tradycyjny
PaczkomatyPaczkomaty
Odbiór w paczkomatach w 1-2 dni od nadaniaOdbiór w paczkomatach w 1-2 dni od nadania
9,99 PLN9,99 PLN
Kurier InpostKurier Inpost
Dostawa w 1–2 dni od nadaniaDostawa w 1–2 dni od nadania
12,99 PLN15,99 PLN
Kurier DPDOdbiór osobisty
Dostawa w 1-3 dni od nadanianatychmiast
12,99 PLNza darmo

Wysyłka zagraniczna | Cenę sprawdzamy indywidualnie

Możliwe opcji wysyłki do krajów europejskich:

  1. GLS
  2. DPD

Obsługiwane kraje: Austria, Belgia, Chorwacja, Czechy, Dania, Estonia, Finlandia, Francja, Grecja, Hiszpania, Holandia, Irlandia, Islandia, Litwa, Luksemburg, Łotwa, Malta, Niemcy

Ważne! W obecności kuriera, sprawdź zawartość przesyłki

  • Upewnij się, że paczka nie ma uszkodzeń i czy nie jest otwarta.
  • Otwórz paczkę i przekonaj się czy zamówienie jest kompletne.
  • Sprawdź czy przesyłka nie posiada żadnych uszkodzeń ani wad.

Jeżeli dostrzeżesz jakąś niezgodność w zamówionym przez Ciebie towarze, konieczne będzie wypełnienie specjalnego protokołu w obecności kuriera w którym trzeba będzie wyszczególnić wszystkie wady. Pismo musi zostać podpisane przez kuriera i odbiorcę paczki.

Przygotowany protokół jest poświadczeniem wady produktu i pozwala na wszczęcie dalszego procesu reklamacyjnego. Prosimy o powiadomienie naszego sklepu o całym zajściu. W sytuacji gdy odbiorą Państwo przesyłkę i nie upewnicie się co do jej kondycji w obecności kuriera, nie będziemy mogli przyjąć Państwa reklamacji.

Mamy nadzieję, że unikniesz wszystkich nieporozumień. Życzymy udanych i przyjemnych zakupów w naszym sklepie!

Produkt dodany do ulubionych

Używamy plików cookie, aby umożliwić Ci wygodne przeglądanie strony oraz aby stale poprawiać funkcjonalność, wydajność i użyteczność strony poprzez analizę ruchu na niej.